събота, 18 април 2009 г.

Женското щастие

Жената – най-сложното и загадъчно същество на земята. Всяка от нас има своите представи за щастие и отношение към мъжете. Но колкото и да сме различни, ние все пак искаме да бъдем щастливи и любими. За съжаление обаче любовта и щастието не могат да се купят с пари.

Времето, в което живеем е кризисно не само по отношение на иконимиката, бизнеса и политиката, но и в брака и често забързаното ни ежеднение. Любовта между хората остава на заден план, без да си даваме сметка, че всъщност тя е пътя към смисъла на живота. Така не малко жени и мъже са склонни в името на кариета да загърбят споделеното щастие с любим партньор – дали той не съществува или просто се оправдаваме, че е така ?

Съществува и друг тип жени – когато видят мъж, те са склонни да направят и невъзможното, за да го спечелят. Тези жени не се интересуват от кариера, а по-скоро от чисто материалната стойност на живота – пари, дрехи, кола и прочее.

Съществува и трета категория жени – който намират искрицата любов в своя рицар, който е невероятен приятел и любовник. И когато всичко е прекалено хубаво, за да е истина се оказва че тяхната връзка е чисто сексуална, защото той е “лошо момче” или пък “щастливо женен с друга с жена” ...

Дали и кой е виновен с много спорен въпрос. Всеки търси щастието си и мисли и действа както намери за добре, за да го постигне.

Наталия, 28 години
“Омъжих се за германец. Не мога да кажа дали съм щастлива, макар, че имам всичко – дом, семейство, кола, финансова осигуреност. Не мога да кажа и че съм нещастна, защо да съм нещастна когато имам всичко и за мен няма проблеми, каквито имат повечето ми приятелки”

Юлия, 27 години
“Омъжих се за мъжа, в който се влюбих. Той имаше жена и семейство преди, но сега сме заедно и сме щастливи. Тай се разведе, преди да му родя син. Защо трябва да съм нещастна, имам мъжа, когото обичам и с когото искам да живея.”

Надежда, 26 години
“Съпруга ми ме напуска заради друга жена. Това много ме промени. Сега съм с шефа се. Той гледа на мен като на сметана. Разликата във възрастта за нас не е проблем,въпреки че е 18 години. На нас ние добре, комфортно и уютно. Той ме обича. Аз съм фотомодел и жевея като в рая. Благодаря на съдбата, че ми изпрати толкова добър мъж във всяко отношение. В предишното си семейство едва ли щех да намеря такава вътрешна удовлетвореност и щастие.”

Щастлива иска да бъде всяка жена – и фотомодела, представителите на шау-бизнеса, лекарите, преподавателите ... Всеки трябва сам да търси щастието си, защото то не се продава в магазина. Живота е борба, и като във всяка борба побеждава по-силния, или по-силната ...

Източник:www.zajenata.ogosta.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар